صدور احكام رؤساي ستاد تسهيلات سفر استان‌هاي كشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : مولوی
استانداران سراسر كشور حكم رياست ستاد تسهيلات سفرهاي نوروز 90 را دريافت كردند.

به گزارش روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، عليرضا عامري معاون گردشگري و رييس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور با بيان اين خبر گفت: سال گذشته احكام استانداران سراسر كشور به عنوان رييس ستاد تسهيلات سفرهاي استان مربوطه به امضاي معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري رسيد؛ اين احكام با توجه به تغيير و جابه جايي برخي از استانداران، به طور مجدد تهيه و به استان‌هاي مربوطه ارسال شد.

وي در زمينه نحوه فعاليت ستاد تسهيلات سفرهاي نوروز 90، خاطرنشان كرد: ستادهاي استاني تحت هدايت و مديريت بالاترين مقام اجرايي استان و با مشاركت تمامي سازمان‌ها، ادارات كل، نهادهاي عمومي و جوامع محلي در راستاي ارتقاي سطح خدمات و افزايش رضايت‌مندي گردشگران فعاليت خواهند كرد.

معاون گردشگري كشور گفت: با تاكيد بر حمايت‌هاي مستمر رياست جمهوري در راستاي خدمت‌رساني به گردشگران نوروزي طي سال‌هاي گذشته يادآورشد: نظر به ارزيابي عملكرد سالانه خادمان سفرهاي نوروزي و تشويق آن‌ها از سوي رئيس جمهور، انتظار مي‌رود اين مهم پس از پايان نوروز 90 نيز با توجه به ارتقاي سطح انتظارات مردم از مسئولان استاني، محقق شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: